" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 29., péntek

Suzanne Selfors - Mentsük meg Júliát!

"A wish is a good place to start but then you have to get off your butt and make it happen. You have to pick up a quill and write your own damn story."
"Két Júlia, két külön világ, egyazon kétségbeesett elszántság... A tizenhét esztendős Mimi Wallingford Broadway hírneves Wallingford klánjának utolsó sarja. Olyan életet kapott a sorstól, amelyről a legtöbb lány csak álmodozni szokott: ő játszhatja a főszerepet a családi színház Rómeó és Júlia című előadásában. Miminek azonban nem a színjátszás a leghőbb vágya. Elszánt küzdelmet indít hát, hogy a forgatókönyvet félredobva végre nekivághasson az orvosi pályafutás új kihívásainak. A Verona városában élő Capulet család leányának, a tizennégy éves Júliának magányosan telnek napjai. Csapdába esett rabként örlődik a családot felörlő régi viszály, és anyja vasakaratának fogságában. Bármit képes lenne megtenni azért, hogy elkerülje a reá váró kényszerházasságot. Még attól sem riadna vissza, hogy betegséget színleljen – vagy valami sokkal veszélyesebbet. Az előadás alatt Mimi álmai végre valóra válnak: varázslatos módon megnyílik előtte a menekülés útja. Méghozzá nem is akárhová! Szívdöglesztő színpadi partnere, Troy Summer társaságában egyszer csak Shakespeare Veronájában találják magukat. Mimi megismerkedik a valódi Júliával, és többé nem hajlandó ölbe tett kézzel tűrni, hogy a történet tragikus véget érjen. Ám ha sikerül megmentenie új barátnőjét, ezzel megváltoztatja minden idők leghíresebb szerelmes meséjének végkifejletét is. Vajon Mimi és Troy megtalálhatja-e így a varázslatos visszavezető utat Broadway felé? "
Amikor kölcsönadták,nem hittem,hogy ennyire tetszeni fog nekem ez a könyv.Azt gondoltam,mi újat tud mondani az irónő ha a Rómeó és Júliát használja alapul?Meg kell mondjam,kellemesen csalódtam.Imádtam,ahogyan az írónő fogalmaz,a könyv nyelvezetét.Az egész könnyed,vicces hangnemben van írva, sokszor mosolyogtam vagy kacagtam ,miközben olvastam. A történet egy fiúról és egy lányról szól,akik varázslat útján belecsöppentek  Rómeó és Júlia történetébe.Én egy kicsit több romantikát vártam volna,de így is jó volt,hiszen elcsattant egy csók és happy end lett. Mimi és Troy között nem éreztem azt a bizonyos szikrát de nem is azon volt a hangsúly.A könyv másik apró hibája,hogy sejteni lehet a végét.Én már az elején kitaláltam mi lesz a vége,de ez sem volt nagy hiba,hiszen a történet vicces és könnyed volt.Ajánlom mindenkinek,aki egy kis kikapcsolódásra vágyik.Könyvkukacok,irány a szabadba,hiszen nincs is jobb annál mint a friss levegőn egy napozóágyon olvasni.Ez a könyv tökéletes erre a célra. Nekem 10/9 pontot ér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!