" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 28., csütörtök

A kezdetek :)

Sziasztok!

 Ezt a blogot két okból nyitottam.Az egyik ok ti vagytok.Azok,akik szeretnek olvasni.Biztosan előfordult már veletek,hogy megvettetek egy könyvet,és miután elkezdtétek olvasni,rájöttetek,hogy fölösleges pénzkidobás volt,nem is érdekel titeket az adott téma vagy nem olyan jó a könyv,mint amire számítottatok.Ebben próbálok segíteni nektek.Mindig írni fogok arról,amit olvastam,leírom a véleményem a könyvekről.Persze mindenkinek más az ízlése,és lehet,hogy nektek tetszene az a könyv,ami nekem nem,de akiknek hasonló az ízlésük az enyémhez,azoknak sok segítség lesz.
A másik ok pedig én vagyok.Ma reggel arra ébredtem,hogy elfelejtettem annak a könyvnek a címét,amit régebben olvastam és nagyon tetszett.Sajnos nincs meg az a könyv,és olyan régen olvastam,hogy csak töredékekre emlékszek...Hogy ilyen ne legyen többet,nekem is segítség ez a blog,így mindig tudni fogom,hogy mit olvastam :)
Remélem tetszeni fog nektek ez a blog és ti is segítetek nekem,adhattok ötleteket,mondjátok el nyugodtan mi az ami nem tetszik,min változtassak,írhattok javaslatokat is,hogy mit olvassak :D
Nem is fecsegek többet,további szép estét könyvkukacok! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!