" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 29., péntek

Maggie Stiefvater - Linger


"Nem csak arról szólt az egész, hogy majdnem elvesztettem (...), és a közelemben akartam tartani. Nem csak a vágyról. Hanem arról, hogy úgy aludtam el, hogy (...) mellkasa a hátamhoz simult, és éreztem, ahogy a szívverése az én szívem ütemére lassult. Arról, hogy felnőttem, és rájöttem, hogy az ölelő karja, az illata, amikor alszik, a szuszogása maga az otthon, és minden, amit csak egy nap végén kívánhatok."

Aki nem olvasta az első részt és szertné,az csak saját felelősségére olvasson tovább!

                                                       Miután Sam mindenét kockára tette, és megnyerte a jövőjét, amely ijesztően nyújtózik előtte, most Grace rejtélyes betegségével kell szembenéznie. A márciusi hidegben a lány testében egyre növekszik a forróság, és a közös jövő elolvadni látszik a hóval.
Sam a falkáját várja, de aki kilép a fák közül, arra nem számít. És míg ő mindent elkövetett, hogy ember maradhasson, a jövevény alig várja, hogy a tél megfossza őt az emberi gondolatoktól.
Mindig azt hitték, hogy a szerelmük mindent túlél, de vajon azt is, ami most következik?


 Ez a könyv is nagyon jó, bár szerintem az első része jobb volt.Nekem a befejezése nem nagyon tetszett,de kezdjük az elején...
 Itt már Sam és Grace együtt vannak,és még mindig lenyűgöző a köztük lévő szerelmi szál.Ebben a részben nem a téllel kell szembenézniük,hanem Grace szüleivel és egy rejtélyes betegséggel is.Megjelenik néhány új karakter is,közülük az egyik Cole,egy rocksztár,aki farkas lett.Mostmár ő is kedvenceim közé tartozik.A fejezetek váltakozásakor már nem csak Sam és Grace beszél,hanem Isabelle és Cole is.Vannak benne vicces jelenetek és az új szerelmi szál is nagyon tetszik.Isabelle is a kedvenc karaktereim közé tartozik,az ő részeinél általában lehet nevetni.A vége szomorú és nekem nem tetszett.Remélem a következő részben minden ismét rendben lesz.A könyv nálam 10/9 pontot ér, -1 pont a befejezés miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!