" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 29., péntek

Jilly Cooper - Lovasok

"A sok szálon futó szerelmi történet a díjugrató sztárok zárt világába enged bepillantást, szereplői angol arisztokraták, a helyszín pedig a páratlan szépségű vidéki angol táj. A szerző jól ismeri a regényben bemutatott világot, s bár szereplői elsőre is közérthető figurák a lovakért rajongó iskolás lány, a becstelen playboy, az árva cigányfiú – Cooper-nek mégis oly remekül sikerül a lélekábrázolás, hogy a The Publishers Weekly véleménye szerint a Lovasokban már-már a lovak is összetett személyiségekké válnak."

Bevallom őszintén én nem bírtam végigolvasni ezt a könyvet.Egy barátnőm adta kölcsön,hogy mennyire jó,mindenképp olvassam el.Engem egyáltalán nem kötött le a történet,valószínüleg azért,mert nem rajongok a lovakért,sem a lóversenyekért.Nagyjából a könyv feléig jutottam úgy,hogy a lóversenyes részeket átugrottam.Engem untatott a történet,a szerelmi szál sem fogott meg. Ha el szeretnétek olvasni,több helyen nézzetek utána,olvassatok még róla kritikákat,lehet nektek tetszene,de engem nem vonz ez a sztori.Nálam ez a könyv 10/4 pontot ér. És nem hiszem,hogy valaha is rá tudnának venni,hogy befejezzem az olvasását... :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!