" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 28., csütörtök

Stephenie Meyer - A burok

" Eight full lives. Eight full lives and I've never found anyone I would stay in a planet for, anyone I would follow when they left. I never found a partner. Why now? Why you? You're not of my species. How can you be my partner? It's not fair. I love you."

Nekem ez a kedvenc könyvem.Egyszerűen zseniális.


A történet: Az idegenek megszállták a földet és ez az új faj elfoglalja az emberek testét.Igazi emberek már csak kevesen maradtak.A történetet egy lány szempontjából olvashatjuk.Pontosabban két lányéból.Egy testben.

Ez a könyv szerintem sokkal jobb,mint a Twilight saga.Az Alkonyat könyveket is imádom,de ez tényleg zseniális.A történet tökéletes,az elején kicsit érthetetlen volt,hogy mi folyik ott valójában,de aztán minden kitisztult és a történet teljesen érthetővé vált.A történet magával ragadó,én le sem tudtam rakni  a könyvet,2 nap alatt elolvastam.A történet nálam 10/10 a szereplők jól kidolgozottak, a szerelmi szálak is tökéletesek,nekem ez volt az,amiért ilyen gyorsan olvastam.A másik ok amiért gyorsan olvastam az az volt,hogy nem tudtam kitalálni mi lesz a vége és egyre kíváncsibb lettem. :D Érdemes elolvasni annak aki: szereti a romantikus könyveket és egy jó kikapcsolódásra vágyik.A sztori igazán megmozgatta a fantáziámat,nekem teljesen új volt,nem egy agyonrágott vámpír,tündér vagy farkastörténet.


A rajongóknak jó hír,hogy Steph majdnem kész a második résszel,pontos dátum sajnos még nincs a megjelenésre,de én már nagyon várom.Egy kicsit félek is,hogy ugyanilyen jól tudja-e folytatni a tökéletes befejezés után,kíváncsi vagyok mi lesz a történet.Már van egy-két tippem :D


Nem húzom tovább az időtöket,nekem ez a könyv 10/10,az egyik legjobb,amit valaha olvastam.Szerintem tökéletes.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!