" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. április 30., szombat

Gerald Durell - Családom és egyéb állatfajták

"What we need is sunshine," Larry continued;
"don't you agree, Les?… Les… Les!"
 Leslie unravelled a large quantity of cotton-
wool from one ear."

Ma egy olyan könyvet szeretnék bemutatni,ami sok gyereknek kötelező olvasmány az iskolában 7. osztály körül.A kötelező olvasmányokról általában a "jaj ne!!!" jut eszünkbe.Azoknak szeretném most meghozni a kedvét az olvasáshoz,akiknek ez most kötelező olvasmány...

Én nagyon élveztem ezt a könyvet,szerintem ti is jól szórakoznátok rajta.Én kétszer olvastam,egyszer amikor én 7.es voltam és most,hogy a testvérem is 7.es lett és újra ki lett kölcsönözve a könyvtárból.A történet egy családról szól,akik az esős Angliából egy napfényes helyre,Görögországba költöznek.A sztorit a legkisebb fiú,Gerry meséli el.Nekem nagyon tetszett,hogy ennyire vidám hangulatú,vicces,és sok állatot mutat be.Nekem az állatok közül a kutyák voltak a kedvenceim :) A szereplők közül nem is nagyon tudok választani,mindegyikkel történtek vicces dolgok,minden karakter nagyon tetszett.Talán az egyik kedvencem a taxisofőr,aki mindenben segít  a  családnak.Annak is érdemes elolvasni,akinek nem kötelező olvasmány,hiszen vicces és tele van állatokkal.Én mind a két olvasásnál ugyanúgy élveztem,nekem ez a könyv,mint kötelező olvasmány 10/10 pontot ér  :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!