" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. május 24., kedd

Nalini Singh - Angyali vadász- Angyalvér

"No one has ever been able to pinpoint the trigger."
"But?"
"But it is legend that ambrosia only rises when-"
She held her breath.
"- an archangel loves true."








 Egy barátnőmnél láttam először és beleszerettem a borítójába... Mindig ezt mondom,de nekem fontos a borító :D Általában  ha a borító tetszik,megveszem a könyvet.Szóval a történet: Egy vámpírvadász és egy arkangyal szerelméről szól.Engem már itt megfogott,ugyanis imádom az angyalokat és mindent,ami hozzájuk kapcsolódik ( én is akarok olyan szárnyat,mint amilyen Illiumnak van!!!).Szerintem ez egy nagyon jó könyv,bár elég durva szavak is vannak benne.Ha ezek nem lennének és kevesebb lenne a szex,tökéletes lenne. De így is nagyon imádtam :D A könyv 18-as karikás és nem véletlenül :) Ha valaki szereti a romantikus könyveket,azoknak csak ajánlani tudom :) A vége tetszett a legjobban :D Volt benne izgalmasabb rész is,a lényeg,hogy egyáltalán nem unatkoztam az olvasás közben.Azthiszem,ezután a könyv után mégjobban imádom az angyalszárnyakat. :D Nekem ez a könyv 10/10 pont :)
U.I.: Kérdeztétek,miért nem írok többet a történetről,és hogy miért ilyen rövid a kritikám...Először is azért,hogy semmit ne áruljak el a cselekményről,hogy izgalmas legyen olvasni.Nem akarok spoilereket.Másodszor pedig szerintem tökéletesen elég ennyi,ha szeretnétek még tudni valamit az adott könyvről,kérdezzetek kommentben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!