" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. június 14., kedd

Nalini Singh - Angyalcsók

"We die...... We die together. That's the deal."                           "A nagysikerű Angyali vadász sorozat 2. része! A vámpírvadász, Elena Deveraux álma valóra vált: angyallá változott - de időre van még szüksége, hogy megerősödjön és szárnyra kaphasson. Pedig éppen ideje nincs: gyorsan fel kell készülnie a legrosszabbakra. Lijuan, a legősibb arkangyal, aki már a halálon is uralkodni akar, rettenetes meglepetést készít elő a lány számára. Rejtélyes bűncselekmények jelzik: valaki ki akarja használni, hogy az arkangyalok között megbomlott a hatalmi egyensúly- a felderítéshez is szükség lenne Elena vadász képességeire. A lányt nem csak saját gyengesége bosszantja: azt sem tűrheti, hogy bárki irányítsa őt - lenyűgöző és veszélyes arkangyal szerelme, Raphael azonban már túlságosan hozzászokott az uralkodáshoz. Szerelmük megkérdőjelezhetetlen, de a gyakorlatban halálos is lehet."

Alig vártam,hogy végre elkezdhessem olvasni a sorozat második részét,ami egyáltalán nem okozott csalódást.Először is : a borító szerintem gyönyörű.A történet romantikus és vannak benne izgalmas részek is.Megmondom őszintén,jobban örültem volna,ha kicsivel kevesebb a szex,itt még több mint az első részben.De maga a történet annyira megfogott,hogy szemethunytam a sok szexjelenet felett.Elvégre is ez egy felnőtt könyv... A vége nem nagyon tetszett,én nem éreztem,hogy ez egy könyv befejezése lett volna,de lehet,hogy ezzel csak én vagyok így...A lényeg,hogy imádtam a könyvet,nekem ez 10/9 pontot ér,-1 a túl sok szex miatt.

Ui.: Imádom Illium karakterét,ő a kedvencem...Titeket nem fogott meg benne valami? Imádom a kék szárnyát meg a haját,meg úgy mindent xDD

3 megjegyzés:

  1. Illiumot én is kedvelem, remélem ő is kap majd saját könyvet.

    VálaszTörlés
  2. Annak én is nagyon örülnék :)

    VálaszTörlés
  3. :) Remélem Dmitri után ő fog következni.

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!