" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. május 1., vasárnap

Becca Fitzpatrick - Csitt Csitt

"If you can't feel, why did you kiss me?"
Patch traced a finger along my collarbone, then headed south stopping at my heart. I felt it pounding through my skin. "Because I feel it here, in my heart," he said quietly."
"EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül."
Ebbe a könyvbe akkor szerettem bele,amikor megláttam a borítóját.Szerintem gyönyörű.Alig vártam,hogy megvegyem,mert imádom az angyalos történeteket.Először nem nagyon tetszett,olyan volt mintha az írónő a végtelenségig akarná húzni a történetet,és már kezdtem ideges lenni,amikor a 60.oldalon tartottam és még mindig nem történt nagyon semmi...Tovább olvastam,azt hiszem működött ez a késleltetés,mert egyre kíváncsibb lettem.A szeretem és nem szeretem között táncoltam ide-oda,de minél tovább jutottam a könyvben,annál inkább hajlottam a szeretem felé.Mire a végére értem,imádom lett belőle... :D A történet egy lányról szól akinek halála a kulcs ahhoz,hogy Patch (tudom,hogy magyarul Folt,de nekem így jobban tetszik...) ember lehessen.Patch és Nora egyre közelebb kerülnek egymáshoz,egyre többet vannak együtt,közben furcsa dolgok történnek a lánnyal,hamarosan rájön,hogy valaki meg akarja ölni.De ki a gyilkos? Norának 3 jelöltje van,de nem tudja,hogy közülük ki az,aki az életére tör.A 3 fiú között szerepel Patch is.Ő azonban mégis megbízik benne. Nekem a könyvben a kedvencem az a bizonyos szikra Patch és Nora között,amit az írónő  olyan kitűnően  érzékeltet.A sztori is tetszett,a karakterek is,nekem ez a könyv 10/10 pontot ér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!