" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. május 24., kedd

Andrea Cremer - Nightshade-Az Őrzők

"This is where you belong, Calla.” He pulled me closer, tilting my chin up. “Be with me. Tell me it’s what you want.”
I couldn’t tear my eyes from his. “What I want?”
“Yes. Anything, everything you need, I’ll give you. Always. I promise. Just tell me one thing.”
“What?”
“That you want this, us.” His voice dropped so low I could barely hear him. “That someday you’ll love me.”
Hol is kezdjem...Ez a könyv sem rossz :D A borítója tetszett meg legelőször.Aztán a történet és a kritikák,amiket olvastam róla.Nekem annyira nem tetszett...Lehet,hogy csak azért,mert többet vártam,mint amit a könyv adni tudott.A sztori egy farkas lányról szól és a kényszerházasságáról egy másik alfával.Minden simán megy addig,amíg nem ment meg egy fiút.Innentól kérdésessé válik számára az esküvő...
A történet nekem kicsit lassú volt és unalmas...Az eleje nekem nagyon unalmas volt,aztán kezdett egyre jobb lenni,végül csak megszerettem ezt a könyvet.Igaz,hogy a könyv felénél már kitaláltam mi lesz a vége,de sebaj...És nekem a befejezés sem tetszett.Nem éreztem,hogy lezárta volna könyvet...Tudom,hogy lesz folytatás,de akkor is...
Biztos észrevettétek,hogy egyszer azt írtam,hogy nem jó,aztán azt,hogy szeretem...Igazából én sem tudom eldönteni :D Voltak benne jó részek,meg unalmasak is.Számomra ez egy egyszer olvasható könyv. 10/7 pontot kap és remélem a folytatás jobb lesz :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!