" Nagyon jó azoknak, akik látják, amit olvasnak. Persze a film is jó, csak éppen nem a te szereplőd játszik benne, hanem amilyet a rendező gondol. A könyvben az a legjobb, hogy te vagy a rendező."

2011. július 2., szombat

Lauren Kate - Fallen - Kitaszítva

"I've already had to wait so long."
"How long?" Luce asked.
"Not so long that I've forgotten that you're worth everything. Every sacrifice. Every pain."
"Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani... A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet."


Nekem elég vegyes érzéseim vannak ezzel a könyvvel kapcsolatban...Azt tudni kell rólam,hogy ha egy könyv jó,akkor egy délután alatt képes vagyok felfalni.Ezt a könyvet egy hétig olvastam.Mégsem mondanám,hogy rossz könyv,nade kezdjük az elején.A borító gyönyörűű :) Már csak ezért is muszáj volt megvennem ^^ A történet nekem viszon túl vontatott az elején.Hasonló,mint a Csitt csitt,az is elég lassú,de ott pont jónak éreztem.Ott az írónő addig húzta,hogy még fenntartsa az érdeklődésemet és rágjam a körmöm,hogy mikor derül már ki valami.Itt pont az ellenkezőjét éreztem.Állandóan leraktam a könyvet,mert "áh már nem is érdekel..."Eleinte kicsit unalmasnak találtam.Persze a csodálatos bevezetésnek köszönthetően nem volt szívem lerakni,vártam,hogy jobb legyen.Miután átvergődtem magam a könyv nagy részén,végre megkaptam amit vártam,csak az meg túl gyors volt és rövid xD Ha az egész könyv olyan lett volna,mint a vége,akkor a kedvenc könyvem lett volna.Én hiányoltam a gyors befejezésbe a részletezést.Pl a csatát kicsit részletesebben is szívesen olvastam volna.Még egy pont mínusz azért,mert az írónő megölte az egyik kedvenc szereplőmet.Nekem ez a könyv 10/7 pontot ér.Ez a könyv olyan "se veled se nélküled".Legalábbis számomra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszönöm, hogy hozzászólsz a bejegyzésemhez. Kérlek ne káromkodj, ne szidj senkit, ezenkívül nyugodtan kibökheted mi nyomja a szived :) További szép napot!